Treningsleir i Danmark

Postet av Kongsvinger Svømmeklubb den 31. Okt 2017

Svømmeleir!
Såååå moro er det å være på leir!

11 unge utøvere og 4 ikke riktig så unge ledere reiste til Danmark på treningsleir i høstferien. Om det var moro? Gjett'a!

10. oktober var det bye-bye på Kongsvinger Jernbanestasjon, de fleste ungdommene sendte litt nervøse foreldre et beroligende blikk før de ruslet inn på toget mens foreldrene dro hjem. Fra Oslo gikk ferden videre med båt, og styggtidlig torsdag morgen var de framme på Løkken Idrætscenter i Danmark.

De fire dagene på senteret ble fylt med to treningsøkter i bassenget daglig, og mellom treningsøktene og på kvelden var det "sosialt samvær" på plakaten.

Tross harde treninger orket både utøvere og ledere å ta en tur på opplevelsessenteret siste kvelden, der det ble både bowling og lazersone og pizza.

Hjemturen på dagen lørdag 14. oktober ble veeeeeldig lang, men da gikk det også an å finne på litt tidtrøyte:

Turen ble finansiert med dugnad, litt tilskudd fra klubben og en egenandel. Men så moro var det å reise på leir, at det allerede nå er bestemt at også høstferien 2018 skal brukes til samme formål. :-)