Til deg som skal begynne på skolen – Brusand ønsker deg velkommen til oppstart fotball

Postet av Brusand Idrettslag den 3. Aug 2023

Tid: Mandag 21.august kl. 18:00 – 19:00

Sted: Klubbhuset Ogna idrettsanlegg

Har du lyst å være med å spille fotball i Brusand IL er du hjertelig velkommen til å begynne. Første trening er onsdag 23. august klokken 17:00 på Ogna kunstgress. Er det nok jenter blir det eget jentelag fra dag en.

I forkant inviterer vi foreldre/foresatte til et foreldremøte mandag 21. August klokken 19:00 i klubbhuset på Ogna.
Brusand IL tilbyr fotball for jenter og gutter fra det året barna begynner på skolen. På møtet informerer vi dere foreldre og foresatte om hvordan fotballen i Brusand er organisert, gir tips og hjelp til kommende trenere og lagledere for de nye lagene, og informerer om treningstider for sommer/høst 2023. Bli med du også!

Sportslig opplegg – fotball

Fotball for 6- og 7-åringer organiseres som aktivitetskvelder med 3-er fotball på små baner, med høy aktivitet og mange involveringer, læring og mestring, trygghet, trivsel og masse moro!

Ønsker ditt barn å begynne på fotball? Kunne du tenke deg å være trener/lagleder?

Meld deres interesse til: dagligleder@brusandil.no

Spørsmål?

Har du spørsmål, ta kontakt med Håkon eller Joakim kontaktinformasjon under:

Håkon Sandvik. Telefon: 45863022 – email : dagligleder@brusandil.no
Joakim Nord-Varhaug. Telefon: 93419006 – email: jnv@jerentreprenor.no