Bli med til Irene Dalby Cup på Hamar

Vi reiser til Ankerskogen i Hamar og andre stevne i Irene Dalby Cup lørdag 24. januar. Dette er et rekruttstevne for alle gutter og jenter som kan svømme 25 meter og er født i 1998 eller senere.

Innsvømming fra kl. 11.00. Lagledermøte kl. 11.15. Alle svømmere uansett antall starter får en premie, og det er maks tre individuelle starter per svømmer.

Send en e-post til Anne Vegum hvis du er interessert i å være med innen 15. januar 2015, så står klubben for felles påmelding.

Svømmere og foresatte som ønsker å benytte resten av svømmehallen under arrangementet gis rabatterte priser: barn, ungdom og student kr 75 og voksen kr 100. Du kan også besøke velværeavdelingen (18 års grense) for kr 100. Mulighet for å kjøpe mat og drikke i kafeen.

Last ned invitasjonen i PDF-format her.