Vil du bli instruktør?

Kongsvinger svømmeklubb søker voksne personer med plettfri vandel og ønske om å lære barn svømmeferdigheter. Våre svømmekurs følger «Norges Svømmeskole»-fagplanen til Norges svømmeforbund, og det vil bli gitt opplæring mot minimum ett års bindingstid til klubben.

Vi er på jakt etter voksne mennesker, gjerne med erfaring fra å jobbe med barn. Du trenger ikke å være en supersvømmer, men du må være svømmedyktig. Vi tar årlige livredningstester for våre instruktører.

Årlig har vi cirka 370 småbarn, barn og unge på svømmekurs. Klubben har i dag en gruppe på fem-seks voksne instruktører, samt en gjeng flinke medinstruktører rekruttert fra treningsgruppene våre. Det er et sosialt og faglig fellesskap vi ønsker å videreutvikle.

Vi har behov for to nye instruktører, som kan tenke seg å jobbe en ettermiddag i uka 24 uker i året. Det kan være behov for vikartimer i tillegg.

Ta kontakt med svømmeskoleansvarlig Bente Ovlien på e-post bente@ovlien.no for mer informasjon.