Kurs høsten 2016 lagt ut

Kursene for høsten 2016 er åpnet for påmelding, med unntak av treningsgruppene, stup og tilrettelagt kurs. Disse vil bli lagt ut i august. Vi har dessverre ikke kurs for voksne i høst. Du finner påmelding her.

Har du problemer med å betale i tryggivann? Vi har erfaring med at nettbrett og smarttelefoner ikke fungerer 100 % med betalingsløsningen til Norges svømmeforbund. Den enkleste løsningen er å bruke en PC!

Vi har laget en foreldreguide du kan laste ned. Her får du svar på mange spørsmål.

Merk følgende:

• Vi har i utgangspunktet to nivådelte sjøløvekurs. Ved for liten påmelding vil vi slå dem sammen, men pass på å melde ditt barn på riktig kurs.
  • Småbarnskursene kjøres likt med begynnerkursene og videregåendekursene: 12 ganger á 30 min og bare en omgang før jul. Inndelingen der er nå 1-2 år, 2-3 år og 3-4 år.
  •  Alle barn under ett år er nå på dagkurs og ligger under babykurs.

Ta kontakt med svømmeskoleansvarlig Bente Ovlien på e-post hvis du har spørsmål. Merk at det kan ta litt tid å svare når mange henvender seg og det er ferietid.