Styret 2018-2019 - og litt om årsmøtet

Postet av Kongsvinger Svømmeklubb den 28. Mar 2019

Denne flotte gjengen skal styret svømmeklubben framover. :-) Fra ventre: Styremedlem Trine Westvold (ny), styreleder Lene Skyrudsmoen, styremedlem Kai Olav Ryen, styremedlem Ola Presterud, nestleder Ann Kristin Vårdal Olsen og varamedlem Anette Saghaug.

Britt Inger Steen takket for seg som styremedlem, men tok heldigvis på seg jobben som leder av valgkomiteen. Der mangler vi to medlemmer og to varamedlemmer, disse rollene har styret påtatt seg å fylle innen 20. september.

Jardar Andersen tok gjenvalg som revisor etter strålende innsats i 2018. Jinghui F. Lysen takket for seg, så ved neste korsvei har Jardar med seg Camilla Kvalø Smedtorp som revisormakker.

Det deltok 8 stemmeberettigede medlemmer på gårsdagens årsmøte som ble avholdt i Kongsbadets møterom. Protokoll legges ut så snart den er signert.