Informasjon om trening for A-gruppa

Vi har hatt noen utfordringer med å skaffe vikar til timene Terese ikke kan lede på grunn av hennes jobb ved sjukehuset. Derfor har vi gjort en avtale med Kongsbadet, slik at alle i A-gruppa (7 svømmer per i dag) kan hente seg et gratis månedskort i resepsjonen. Klubben dekker dette kortet. Dermed kan de svømme så mye de ønsker. Det innebærer også at de kan svømme som gruppe i hallens åpningstid, og det blir to felles svømminger. Merk at det er nye tider på søndag.

Uka vil dermed se slik ut:

Mandag 06:30-07:45Egentrening med program fra Terese
Mandag 19:15-20:30Trening under ledelse av Terese
Onsdag 06:30-07:45Trening under ledelse av Terese
Onsdag 19:15-20:30Fellestrening med B-gruppa under ledelse av Terese
Fredag 16:00-18:00Trening under ledelse av vikar med program fra Terese
Onsdag 15:30-16:45Egentrening med program fra Terese

B-gruppa trener med A-gruppa den første timen på fredager, og har i tillegg trening mandag 18:30-19:15. Her er det ingen endringer.

Vi fortsetter jobben med å finne en vikar som kan lede treningene Terese ikke kan lede, så dette er en løsning for å utnytte tiden så lenge.