Informasjon om kurshøsten 2015

Vi får til stadighet spørsmål om oppstart for kurs i høst, men dessverre vet vi ikke når vi får halltid på grunn av lekkasjer i både hovedbassenget og terapibassenget. Vi er forespeilet en avklaring fra Kongsbadet etter at de åpner 10. august, og må som alle andre bare smøre oss med tålmodighet. Tidligst mulig kursstart er i begynnelsen av september, men dette er ikke avgjort ennå.

Trener og svømmeskoleansvarlig

Lurer du på hvilket kurs ditt barn skal gå på? Vår svømmeskoleansvarlige Bente Ovlien svarer på spørsmål. Send henne gjerne en e-post.

Christian Hesbøl Bakken er vår nye hovedtrener. Han har vært med som svømmer og instruktør i klubben lenge, og er i ferd med å fullføre en Trener 1-utdannelse gjennom Norges Svømmeforbund.

Åpen dag

Vi håper å få til en åpen dag for våre medlemmer innen kursstart. Det forutsetter at vi kan planlegge kursstarten noen uker i forveien. Vi vil oppdatere dere så snart vi vet mer.