Treningsgrupper vinter 2017

Nå har vi lagt ut treningsgruppe-tider for januar og februar 2017. Klubben mangler trenerkapasitet, og i stedet for å sette på en rekke vikarer har vi fokus på de timene Terese kan kjøre selv.

De som ønsker å satse seriøst på svømming ber vi om å kjøpe månedskort i hallen og legge ned en egeninnsats. Her vil Terese som hovedtrener utarbeide treningsopplegg etter behov. De som er interessert i mer organisert trening og satsing kan snakke med Terese om muligheten for å trene med Skjetten svømmeklubb. Ut fra en helhetsvurdering er dette det beste tilbudet vi kan gi foreløpig.

I første omgang har vi satt opp treninger til og med 1. mars. Det innebærer 14 treninger per gruppe, og prisen er satt til vanlig kurspris 850 kroner. Terese avslutter sin turnus 1. mars, og vi avventer hennes fremtid på Kongsvinger før vi setter opp flere treninger.

Vi minner om at alle som skal svømme approberte stevner må løse lisens.

Treningstider fra 9. januar til 1. mars:
Mandag 18:30-19:15 Treningsgruppe B
Mandag 19:15-20:30 Treningsgruppe A
Onsdag 19:15-20:30 Begge treningsgruppene sammen

Vi jobber parallelt med å skaffe flere trenerressurser til klubben, men basert på erfaringer er det en jobb som kan ta litt tid.