Irene Dalby Cup Stange 2. april

Stange SK svømmegruppa inviterer til sesongens siste IDC-stevne for gutter og jenter født 2000 eller senere som kan svømme 25 meterlørdag den 2. april 2016 kl. 12.00 i Stange svømmehall.

Innsvømming fra kl. 11.00
Lagledermøte i gymsalen kl. 11.15

Det er èn premie uansett antall starter, og maks tre individuelle øvelser per utøver. Startkontingent kr 100,- per utøver og for hvert stafettlag. Startkontingenten faktureres klubbene i etterkant av stevnet.

Meld deg på via din trener eller til pamelding@kongsvingersvommeklubb.no innen 11. mars.

Informasjon om stevnedagen

• Det er et infobord ved inngangen i svømmehallen. Der får dere informasjon om hvilke garderober klubbene skal benytte, og annen informasjon dere trenger stevnedagen. Der får dere også kjøpt stevneprogram.
  • Det er få sitteplasser i svømmehallen, så det kan være lurt å ta med noe å sitte på.
  • Ta med tøy slik at det ikke blir for kaldt å bevege seg mellom gymsalen og svømmehallen.
  • Dere får kjøpt mat og drikke i kafeen i gymsalen – husk kontanter!
  • Loddsalg
  • Det blir felles premieutdeling i gymsalen etter 4x50m mix-stafett.