Irene Dalby-cup i Kongsbadet

Lørdag 8. mars arrangerer Kongsvinger svømmeklubb det tradisjonsrike Irene Dalby-cup i Kongsbadet. Stevnet er et lavterskel tilbud til de yngste og for å ufarliggjøre det og konkurrere samt  treffe unger fra andre klubber. Det settes opp heat og er tidtakning, men det skrives ikke resultatlister.

Alle som er 15 år eller yngre og kan svømme 25 meter uten hjelp får delta. Deltakerne får premie for innsatsen og kretsen har satt opp en vandrepokal til klubben med flest antall starter gjennom sesongen.

Det første stevnet i Irene Dalby-cup denne sesongen ble arrangert i Elverum 26. oktober i fjor. De gjenstående stevnene er i Arvika 8. februar, Kongsvinger 8. mars og avslutning på Ankerskogen i Hamar 5. april.

Vi kommer tilbake med mer informasjon om påmelding og praktiske detaljer når det nærmer seg.